23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

SE INCING SPIRITELE - Crin Antonescu, presedintele Senatului, despre "Directiva lui Basescu" in materia numirii sefilor marilor parchete: "Nu putem fi de acord cu ideea ca am putea sa negociem procurorii 'unul mie, unul tie', nu putem fi de acord cu ideea ca legea este ignorata si CSM face propuneri pe care le avizeaza ministrul Justitiei !"

Scris de: Adina A. STANCU - George TARATA | pdf | print

27 January 2013 12:33
Vizualizari: 6205

Starea conflictuala existenta intre Putere si Presedintie legata de modaliatea de alegere a unor noi sefi ai PICCJ si DNA continua dupa ce presedintele Romaniei, Traian Basescu a declarat ca varianta la care s-a gandit ar fi ca alegerea sa fie realizata printr-o procedura care sa aiba loc la CSM, apoi CSM sa-i dea ministrului Justitiei cele doua propuneri si ministrul sa le transmita la Cotroceni pentr a fi dat OK-ul final.


Crin Antonescu: "Legea in vigoare trebuie respectata!"

Dupa aflarea acestei varianta-directiva a lui Traian Basescu, presedintele Senatului si al PNL Crin Antonescu (foto) a declarat, sambata, 26 ianuarie 2013, ca liberalii nu pot fi de acord cu propunerile sefului statului in ceea ce priveste numirea procurorilor sefi, mentionand ca respinge orice idee de negociere politica a acestor functii si ca nu exista posibilitatea unei negocieri pe aceasta tema: "Discutia despre negocieri intre partide, intre actori politici, intre institutii politice privitoare la numirea celor doi procurori sunt, dupa parerea mea, in afara si acestor principii si a reglementarilor legale. Nu avem ce negocia in aceasta privinta nici noi, ca lideri de partide, nici noi sau eu, in ce ma priveste, ca presedinte al Senatului, presedintii Camerelor, primul-ministru (...) Ca presedinte al Partidului National Liberal, copresedinte al Uniunii Social Liberale, presedinte al Senatului, nu am avut si nu am ce negocia, nici cu presedintele Romaniei, nici cu altcineva. Nu am exercitat, nici eu, nici vreo alta persoana din Partidul National Liberal, niciodata, vreo influenta, cu atat mai putin vreo presiune. N-am facut nicio sugestie ministrului Justitiei. Cred ca ministrul Justitiei, imputernicit de Constitutie si de lege, in aceasta privinta, intarit de experienta si calitatea sa profesionala, stie mai bine decat mine, decat partidul, decat partidele, pe cine si cum sa propuna".

In ceea ce priveste modificarea actualului mecanism de numire a procurorilor sefi, Antonescu a precizat ca PNL nu sustine aceasta propunere: "Aceste lucruri nu se pot schimba peste noapte, legea in vigoare trebuie respectata ca orice lege, ca nu putem ca atunci cand ii convine domniei sale sa schimbam intelesul unor articole din Constitutie - cu asta ne-am obisnuit - sau sa ignoram articole explicite ale legii. Nu putem fi asadar de acord cu ideea ca am putea sa negociem procurorii «unul mie, unul tie», nu putem fi de acord cu ideea ca legea este ignorata si CSM face propuneri pe care le avizeaza ministrul Justitiei, cum inteleg ca ar vrea acuma sa schimbe mecanismul Traian Basescu. Avem o lege, avem o intelegere de principiu cu institutiile europene care adauga sau dezvolta la aceasta lege, neputand sa o exceada sau sa o infirme si cred ca lucrurile se rezolva principial corect astfel".

Presedintele Senatului a mai precizat ca, in perspectiva modificarii Constitutiei, va trebui sa existe o dezbatere ampla in ceea ce priveste statutul judecatorilor si al procurorilor, pentru a se clarifica raporturile dintre acesti magistrati. "Ideea ca judecatorul este mai sus de parti si ca procurorul este parte imi e draga, pentru ca imi e draga ca liberal ideea ca in justitie cel putin statul este parte (...) Asta este un principiu fundamental liberal «statul vs. cetateanul cutare», a explicat presedintele PNL.

Presedintele Senatului Crin Antonescu a amintit ca legea prevede foarte clar cum sunt numiti sefii PICCJ si DNA: „Legat de posibile negocierile privitoare la desemnarea celor doi demnitari, Procurorul General si procurorul sef al DNA, as vrea sa repet ca pozitia USL, pozitia PNL si pozitia mea personala, de principiu, in raport cu orice priveste sistemul judiciar din Romania si raportul dintre acesta si puterea politica nu s-a schimbat. Independenta justitiei, un lucru la care tinem si pe care il consideram definitoriu pentru statul de drept si pentru o democratie reala, respectarea principiului ca nimeni nu este mai presus de lege, lupta reala impotriva fenomenului coruptiei prin toate institutiile statului care au aceasta misiune, independenta tuturor institutiilor si instantelor din sistemul jusdiciar in raport cu toti factorii politici, ca e vorba de presedinte, Guvern, Parlament sau majoritati parlamentare. Discutia despre negocieri intre partide, actori politici ori institutii ale statului privitoare la numirea celor doi procurori sunt in afara acestor principii si a reglementarilor legale. Nu avem ce negocia in aceasta privinta, nici noi ca lideri de partide, nici eu ca presedinte de Camera, nici prim-ministrul. Legea ne spune foarte limpede cum se fac aceste numiri”.

Amintim ca presedintele Traian Basescu a lansat vineri, 25 ianuarie 2013, ideea ca Procurorul General al Romaniei si procurorul sef al DNA sa fie propusi de catre CSM. Basescu a afirmat, de asemenea, ca s-a gandit la aceasta solutie dupa intalnirea pe care a avut-o in cursul saptamanii cu Victor Ponta, Valeriu Zgonea si Crin Antonescu, intalnire in cadrul careia le-a propus acestora ca sefii PICCJ si DNA sa fie desemnati de catre o comisie din care sa faca parte cate doi reprezentanti ai CSM, Ministerului Justitiei si ai Presedintiei, varianta respinsa de liderii USL.

Comentarii

# CI date 27 January 2013 12:51 -58

Mda, poza e sugestivă. Mona şi Antonescu pupându-se pe gură. Dacă în cazul acestuia din urmă era Fenechiu, vă puteaţi mândri că aţi surprins realitatea...

# lilo date 27 January 2013 14:46 +44

care gura ma boule, ca se indreapta spre obraz! chior e sefu tau, chior si tu!

# Iepurila date 27 January 2013 14:51 -42

Lilo, gresesti, nu poate fi pe obraz, CACARAU nu are obraz!

# Einstein date 27 January 2013 15:44 +35

@Iepurila....bai, propagandist de doi lei cu stat de plata in Modrogan, mai posteaza cat mai poti , caci sefii tai sunt pe topogan, acusica o sa-ti pierzi obiectul muncii si o sa ramai somer, iar la cat de prost pari a fii, risti sa ramai pe drumuri! Auzi, de caini vagabonzi am mai auzit dar de iepuri maidanezi....se pare ca o sa fii primul! :lol: :P :eek:

# Iepurila date 27 January 2013 17:27 -30

Einstein, geniule, o prima observatie a ema e ca nu prea stapanesti bine limba Romana :) mai ai deci de muncit. Obiectul muncii eu nu am cum sa mi-l pierd, nu e legat de vreun stat sau de vreun partid, il pierd doar daca ma tampesc. In rest, aceeasi constatare: stupizenia balcanica de a face albul negru si negrul alb e fermecatoare. Sau maronie daca ne luam dupa Tzutzea, pentru care balcanii erau c...l Europei :P

# Din Groapa Rușinii date 27 January 2013 21:07 +21

Mai ești prost? sau: -recunoști că ești mistreț?! Singur te bagi în seamă!?

# Miraj date 28 January 2013 08:00 +8


Citeza pe Iepurila
Einstein, geniule, o prima observatie a ema e ca nu prea stapanesti bine limba Romana :) mai ai deci de muncit. Obiectul muncii eu nu am cum sa mi-l pierd, nu e legat de vreun stat sau de vreun partid, il pierd doar daca ma tampesc. In rest, aceeasi constatare: stupizenia balcanica de a face albul negru si negrul alb e fermecatoare. Sau maronie daca ne luam dupa Tzutzea, pentru care balcanii erau c...l Europei :P
Inseamna ca esti somer din nastere...

# Vlad date 28 January 2013 00:07 +10

Si eu imi doresc sa raspunda cei care si-au bagat mainile in buget fie ca sunt din Modrogan sau de unde or mai fi ei. Important e sa fie numit in fruntea Ministerului Public procurori profesionosti si curajosi, nu ca paiata ala de Irime care nu a trimis pe nimeni in judecata intr-un an de zile desi lucreaza la o structura anticoruptie coruptiei si tara e plina de corupti. Poate fac rost cei de la luju.ro de rechizitoriul lui Ioan Niculae. Am auzit ca e trimis in judecata. Numai bine.

# cocorico date 27 January 2013 17:52 +18

Suge, ce? Adica ce sugereaza? Doamne, ce rai sinteti. Daca ar fi sa ma iau dupa CI  asta,  ce ar trebui sa cred despre poza in care Haineale ii sopteste ceva la ureche lu' Basesc? Ca joaca telefonu' fara fir? Mai oameni din justitie, faceti ceva, macar voi sa nu depindeti de nimeni.!!!! Pe de alta parte, de ce ati fi voi mai breji? Faceti parte tot din marele popor roman calcat pe cap.

# Mai oameni din justitie date 28 January 2013 03:39 +4

E careva om din justitie pe aici?

# pt. CI date 27 January 2013 13:04 +38

In loc sa analizezi poze, da fuguta si strange-ti lucrusoarele de la biroul din CSM. Ca dupa aia ai tot timpul din lume sa postezi, sa te joci, sa analizezi poze, Vasilica. Cum era cu Predoiu? Avea dreptate si el cand te trimitea sa iti cauti cartile si creioanele de colorat prin arhiva SIPA.

# vezi că-l confunzi date 27 January 2013 13:41 +7

mister CI e altul...-îl bănuiți degeaba pe Danileț

# confuzie date 27 January 2013 14:59 +17

Asa o fi, il confundam. Insa sa ne zica Vasilica pe facebook daca dupa ce a ajuns in CSM si Predoiu mai era ministru nu discuta nimic cu el si cand deschidea gura il trimitea la joaca si la colorat? Iar Vasilica nu zicea nici pas, fericit ca e in CSM. S-a dus si a colorat prin piete, pe la tarabe, facea scheme de functionare a justitiei...Din care nimeni nu pricepea nimic, dar mai conteaza?...Omul desena in culori, pe strada!

# Contribuabil date 27 January 2013 13:24 +32

Daca voi nu respectati legea, noi de ce sa o respectam ? O sa ignoram toate sentintele judecatoresti si nu mai platim nici un leu impozit! Sa se duca dracului sandramaua asta...cu totul !

# coabitare = tradare date 27 January 2013 14:06 +27

Tradarea pactului Ponta-Basescu la-a adus din nou in prim plan pe acest infractor demis de 7.5 mil de romani. Din acuza lui Ponta a revenit la butoane si ridica glasul javra ordinara. Nu inteleg cum justifica Basescu proceduri si standarde diferite atata timp cat legea e aceeasi dupa care a pus procurorii folosind mationeta Macovei . Simplul fapt ca Pivniceru nu e Macovei nu inseamna ca legea prin care se desemneaza procurorii nu e aceeasi .

# VIKY date 27 January 2013 16:06 +23

"...s-a gandit la aceasta solutie..."...Dar sa respecte legea, nu s-a gandit dictatorul, sau legile sunt mai nou "gandirea lui"?. Totusi eu inclin sa cred ca prejudiciul adus Romaniei de acest gunoi, este mult mai mare decat flota, terenuri, locuinte...Disperarea lui de a controla justitia are substraturi mult mai grave. Nu fara motiv sau amestecat in treburile interne ale unei tari trei "prieteni", si care continua sa se amestece chiar in justitia tarii. Guvernul si MJ au facut o mare gresala cand au acceptat amestecul lor in treburile interne ale tarii. Ei trebuiau sa fie fermi pe pozitie, sa nu accepte taraganarea numirilor la DMA si PG, si sa sanctioneze drastic derapajele din CSM, restructurand toata institutia si numirea in 2 ore (cum a procedat luluta cu Morar, si dictatorul la CSM) a unei noi conduceri si membrii. Pacat ca sa acceptat jocul murdar al dictatorului, unde toata lumea a avut de pierdut, numai dictatorul de castigat...timp. Asta a si fost strategia lui.

# obiectiva date 27 January 2013 14:13 +26

alooo, DIICOTU`, ce mai face plangerea penala a senatorului GHISE, aceea cu uzurparea de calitati oficiale din partea DEMISULUI ?????

# Bai Snitch (turnatorule) date 27 January 2013 14:17 +21

inteleg ca ai fi vrut sa o vezi pe Nutzy Plescoy, aplecata la slitzul domnului Antonescu? sai sa ai fentezii cu ea, ca doar sunteti din aceeasi latrina basista; ce dracu ma CI, nu toate femeile sunt ca si Plescoaia, producatoare si centuriste. Mai sunt si femei inteligente, cu coloana vertebrala si moralitate perfecta. Asa cum NU E SI NUTZY PLESCOY. :D

# Iepurila date 27 January 2013 14:57 -27

Normal ca nu poate Cacarau sa fie de acord, daca ar fi de acord se trezesc colegii lui cu niste unii la parchete care nu sunt legume ca Nitu, nici retardati mintal ca Irimie si atunci sa vezi dandanale pe Fenechiu, Remes, Chiuariu si restul gastii de spagari din jurul Cacaraului :) :P

# cocorico date 27 January 2013 18:07 +19

Cine e Cacarau? Tu chiar vrei sa incalce LEGEA MACOVEI, domnul presedinte Traian Basescu? Ce spune doamna monica macovei despre asta? E frumos sa-o scuipe in fata? Pe ea, care i-a fost alaturi si la bine dar mai ales la rau? Pe ea, care l-a sustinut cu pretul reputatiei ei imaculate , la "Brusel"? Pe ea care a dat declaratii 100 la % reale din "presa" din Romania in plenul nu stiu care din CE. Ca doar se stie ca presa din Romania e lege aici si aiurea. Oare citi oamenii din plenul ala au ramas interzisi cind au auzit-o pe doamna monica macovei cum raspunde ea la obiect cu citate din presa. Cred ca multi au ris de  asta, femeie serioasa, batrina, sa te pretezi tu sa minti ca un copil de gradinita? Vino, fata, si explica-i tu domnului presedinte al Romaniei, Traian Basescu, cum e cu legea asta, ca poate mai ajungi vreodata ministressa justitie si te lasa astia fara obiectul muncii.

# Cristina date 28 January 2013 12:12 +6

Stimate domnule Iepurila, de ce jigniti asa urat? Nici eu nu am o mare simpatie fata de dl. Antonescu, mai ales dupa ce a pus parlamentari PD-L pe listele PNL/USL la alegerile din toamna. Si procurorul Irimie m-a dezamagit cand am vazut interviul pe site-ul CSM. Dar nici la opozitie nu sunt cei mai integrii oameni. Mai mult, ei ai avut pe mana bugetul tarii in ultimii ani si obligatia de a atrage fonduri de coeziune cu care am fi putut dezvolta Romaina. NELU IORDACHE, acest tanar de 40 de ani, a facut multe afaceri in timpul fostelor guvernari si abia a fost prins. Averea sa este de 200mil euro, mai mult decat a liberalului G. Becali. Multumim luju.ro pentru incheirea prin care a fost arestat patronul de la Blue Air. La cat mai multe documente. Stima.

# obiectiva date 27 January 2013 15:01 +29

SATANISTUL national isi imagina ca si cu Antonescu va merge la mica tocmeala, ca si cu ponta, tradatorul !!! i s/a infundat !!!!! cu dottore iti mai merge, cu professore, ba !

# BERCEA MONDIAL . ,, e manevra lu frații miei......,, date 27 January 2013 15:59 +24

Personal nu cunosc o altă țară din UE cu atâtea probleme în justiție. Avem mii de doctori în drept, experți în domeniu, avem o Academie națională, avem institute de cercetări în domeniul justiției, au fost la perfecționare în străinătate sute de judecători, procurori, etc.. REZULTATUL ESTE 0 BARAT. Chiar nu suntem competenți să numim/ promovăm/să obligăm,  PROCURORUL GENERAL ȘI ȘEFUL DNA ????????????/       Chiar ne învață un marinar interpretarea CONSTITUȚIEI ?????       Nu vă este rușine ?????

# Cetatean date 27 January 2013 16:54 +26

Voi vota pentru domnul Antonescu la presedintia tarii,intrucat este un om principial si care nu deroga de la principii.

# Iepurila date 27 January 2013 17:34 -17

Ia ti uita bre, shea mai tari dintri shele mai tari, hihihihihi: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151653942729746&set=pb.395542559745.-2207520000.1359300766&type=3&theater :lol: :D :P

# lui iepurica ...mica date 27 January 2013 18:32 +13

bai, urechi si timpane lungi si murdare, tot nu te-ai saturat sa stergi cu codita ta ccccaaaacccata tastatura???

# Băiatu' lu' Luluţa date 27 January 2013 20:56 +19

Să nu ne pierdem în amănunte! Mai bine să luăm în seamă faptul că: 1. PG şi DNA au devenit adevărate instituţii de teroare judiciară. 2. Aşa-zisele "erori" judiciare, atât de mult "tocate" în media ultimelor săptămâni sunt, în fapt, DICTATE JUDICIARE, ceea ce este cu totul şi cu totul altceva! 3. Numai atunci când, în bietul nostru sistem judiciar, ultimul băsist va fi spânzurat cu maţele hămesite  ale ultimului portocalist, România va fi o ţară liniştită, iar Justiţia va fi Puterea de care Ţara are nevoie! 

# ARGUS date 27 January 2013 21:38 -6

mai baietul Lulutei!ai dreptate cu teroarea.dar aceasta tgeroare nu vine de la ceea ce trebuie sa faca procurorii si de la ceea cum o fac.Daca ai urmarit Antena 3 si l-ai ascultat pe dl.Athanasiu ai fi avut imaginea clara a ceea ce sunt,din pacatge,unii [procurori,dar multi de la DNA si DIICOT.Totusi lasa spanzurarea portocalistilor si lasa justitia (inclusiv cea imanenta) sa lucreze.

# Cristian date 27 January 2013 22:58 +1

Uite o idee: Nu mai bine il aleg procurorii de la toate parchetele din tara pe proc. general si toti procurorii din cadrul DNA/DIICOT propriul lor sef in functie de competente??? Cum ar fi oare ? Abia mai scapam de niste subiecte de breaking news....

# basau date 28 January 2013 01:05 +11

procurorii nu se abuzeaza intre ei ci abuzeaza cetatenii . cetatenii la randul lor se apara votand partide ce desemneaza ministri ce raspund in fata cetatenilor prin vot pentru abuzurile procurorilor . deci cetatenii au ales ministrul care sa desemneze procurorul general . de ce toti care pana acum au fost de acord cu procedura macovei acum se sucesc ?

# @ Miss Viky date 28 January 2013 03:53 -9

 Ponta ştie el prea bine că n-are cum s-o devieze de la ţintă decît prin aporturi substanţiale de finanţare externă, de aceea a început să lanseze limbuţe spre cei pe care i-a scuipat într-una o vară şi o toamnă de-a rîndul, poate-poate o căpăta ceva. Desigur, nu-şi face el prea mari iluzii că-i mai poate duce cu preşul pe cei de la Bruxelles sau de la FMI, care s-au cam lămurit cu cine au de-a face şi cîte parale valorează cuvîntul sau promisiunile lui. Aşa că, pentru a-şi dovedi buna credinţă şi a-şi putea salva pielicica, s-a adaptat formulei Fromm, adică a început uşurel-uşurel să-i tragă preşul de sub picioare amicului său Crin, cel obsedat pînă la demenţă de scaunul de la Cotroceni, la care visează chiar şi în rarele momente în care nu doarme, şi şi-a retras încetişor mîna proteguitoare de deasupra lui Felix, cel obsedat pînă la demenţă de belirea justiţiei pentru a se salva de puşcărie. Faptele spun mai mult decît vorbele, aşa că lui Crin a început să-i subtilizeze (va urma) ...

# (urmare) date 28 January 2013 03:59 -11

 aşa că lui Crin a început să-i subtilizeze una cîte una sinecurile guvernamentale cele grase, lăsîndu-i doar pleava, spre nemulţimirea crescîndă a ciracilor lui care deja au început să mîrîie în front. Iar Felix s-a trezitit cu data procesului ICA substanţial devansată, mai mult, s-a mai pomenit şi că i-a picat la tribunal taman echipa judecătorilor celor negri în cerul gurii, care l-au înfundat pe Popo. Naşpa. Între timp, coabitarea pisicului cu Cotroceniul merge ca unsă, fără hopuri, iar ofensiva asupra CSM dă semne clare de împotmolire. Tot ce i-a mai rămas lui Ponta de făcut, pentru a-şi salva multdorita viitoare carieră politică, este ca în final să-şi pună masca pocăinţei şi să-şi toarne cenuşă-n cap, plîngîndu-şi cu lacrimi de crocodil elanurile şi lipsa de experienţă a tinereţii care, fără să-şi dea seama, l-au purtat direct în plasa bătrînului vulpoi de la Corbeanca şi a mai tînărului psihopat de la Isaccea, care mînă-n mînă, profitînd de naivitatea şi ... (va urma)

# (urmare II) date 28 January 2013 04:03 -11

 bătrînului vulpoi de la Corbeanca şi a mai tînărului psihopat de la Isaccea, care mînă-n mînă, profitînd de naivitatea şi de nevinovăţia lui, l-au împins numai la rele. Dar acum, dîndu-şi seama de răutatea celor doi, s-a întors pe calea cea bună, iar ca dovadă a onestităţii sale, nu numai că se grăbeşte să lingă ce a scuipat, începînd de la Cotroceni pînă la Bruxelles şi Washington, dar arată că este gata să-i dea legaţi pe foştii lui tovarăşi de blăstămăţii, poate-poate i s-or ierta păcatele cele multe şi grele, iar prin lume va putea scăpa de imaginea de oaie rîioasă a politicii europene. (va urma)

# (urmareIII) date 28 January 2013 04:11 -9

 Dar Dumnezeu este el aşa, ghiduş de felul lui, întotdeauna îi lasă omului vrutul, chiar dacă i-a luat pututul. Cît despre cei care-l numesc pe Băsescu dictator, se vede că nu prea au proprietatea termenilor. Dacă ar fi fost dictator, ar fi procedat precum un dictator. Ca , comandant suprem al armatei, ar fi declarat stare de urgenţă în momentul puciului şi în cîteva ore toată povestea s-ar fi terminat în curte la Jilava sub trosnetul salvelor. Aşa ar fi procedat orice dictator care se respectă cît de cît. Aşa a procedat Hitler, aşa a procedat Stalin, aşa a procedat Batista, aşa a procedat Kim Jong il, (va urma, ultima)

# (ultima, Viky) date 28 January 2013 04:24 -9

aşa a procedat Kim Jong il, aşa ar fi procedat Mussolini sau Franco sau Castro sau Somoza sau orice alt dictator doriţi dv. dacă ar fi fost puşi în faţa unui puci Aşa că lăsaţi-o mai moale cu dictatorul. Toţi cei care guiţă că-s victime persecutate politic de dictator, nu-s decît nişte pungaşi ordinari care şi-au vîrît mîinile pîn' la coate în banul public şi care şi-au agonisit averi uriaşe din sărăcia noastră. Dar dă mai bine la imagine, -nu-i aşa?- să te dai victimă politică decît infractor de drept comun. (gata!) 

# obiectiva date 28 January 2013 08:35 +10

baaa, nenorocitule, da` un copil cu handicap grav de 11 ani, ce vina a putut sa aiba sa fie torturat de politia politica in SCOALA , la ordinele SATANEI...tu esti un MARE PORC care apara un PORC NATIONAL....sau, in ochii tai de javra ordinara, un copil de 11 ani este "pungas ordinar care si-a varat mainile pana la coate in banul public "???? nu v-ar mai muri NIMENI INAINTE, nici lui baSSescu, nici tie !!! AMIN !

# VIKY date 28 January 2013 20:46 +2

Puiuc basist, dictatorul Romaniei, nu este cu acte in regula, lipseste legea dictaturii, dar dupa cum decurg lucrurile, este in stare sa o scoata daca nu fa fi oprit la timp. Dar sper ca va fi...

# VIKY date 28 January 2013 20:56 +2

Sa zici multumesc ca l-am facut dictator, ca de regula ii spun...gunoi.

# (ultima, Viky) date 28 January 2013 04:22 -11

aşa a procedat Kim Jong il, aşa ar fi procedat Mussolini sau Franco sau Castro sau Somoza sau orice alt dictator doriţi dv. dacă ar fi fost puşi în faţa unui puci Aşa că lăsaţi-o mai moale cu dictatorul. Toţi cei care guiţă că-s victime persecutate politic de dictator, nu-s decît nişte pungaşi ordinari care şi-au vîrît mîinile pîn' la coate în banul public şi care şi-au agonisit averi uriaşe din sărăcia noastră. Dar dă mai bine la imagine, -nu-i aşa?- să te dai victimă politică decît infractor de drept comun. (redactor sef, Copilu' Strazii)

# Vlad date 28 January 2013 12:32 +1

Si eu sunt de acord ca Base nu e dictator asa cum nici in vara nu a fost o lovitura de stat. A fost o procedura constitutionala. In schimb, majorutatea politicienilor care ajung in fruntea tarii, si-ar dori sa aiba puteri nelimitate. Cel putin cat Ceausescu.

# VIKY date 29 January 2013 14:12 +1

"Toţi cei care guiţă că-s victime persecutate politic de dictator, nu-s decît nişte pungaşi ordinari care şi-au vîrît mîinile pîn' la coate în banul public şi care şi-au agonisit averi uriaşe din sărăcia noastră."........Pe langa faptul ca sunteti gunoaie de ultima speta, mai sunteti si limitati mintal. Care cetatean sarac, cum te dai tu, jeg mafiot, posteaza comentarii favorabile gunoiului din deal???. Numai cei manjiti pana sub limba, de toate marsaviile, putrezi de bogati din furt, aia sunt postacii "saraci" care il ridica in slavi pe primul mafiot al Romaniei.

# HOMER date 28 January 2013 06:54 +8

Vorbesti prostii si fara sa cunosti fenomenul.Esti cam trecuta din moment ce iti mai amintesti de Franco ,Batista ori Somoza.Cei din generatia lui Ramses al II lea ar trebui sa=si vada de problemele specifice varstei nu sa ne dea lectii despre dictaturi,dictatori si smecherii politice.Crezi ca Ponta e chiar atat de prost precum ar arata deductiile tale?O sa mai auzi tu de Ponta!Cat despre ce inseamna un dictator mai citeste si prin carti nu numai prin ziarele portocalii.In loc sa scrii prostii la orele diminetii,mai bine dormeai.La varsta ta ai n evoie de odihna,Ori ai insomnii specifice varstei?

# obiectiva date 28 January 2013 08:37 +4

@homer, tu esti un adormit...NU a scris Viky, a scris un baSSist, ce scrie mai sus ...pentru Viky !! o, Doamne, mare e gradina ta !

# ARGUS date 28 January 2013 15:46 +1

HOPA! A aparut Obiectiva! Pai bine fato,lui Homer ii dai atentie iar mie nu?Ce ti-am facut fato de te-ai suparat asa pe mine?

# hihi date 28 January 2013 20:34 0

alooo, nu stiu cum sa iti spun, ca nu stiu ce fel de vietate esti... in afara de basisti si voi mai exista altceva pe lume? ha? aia de te platesc, nu te invata si altceva?

# Catalin Goicu date 28 January 2013 11:44 -4

MOMENT ISTORIC ! ACUM PUTEM CURATA JUSTITIA DE TOTI MAFIOTII SI SPAGARII ! S-AU DAT DE GOL ! Ii STIM CU NUME SI PRENUME… Sunt cei care AU VOTAT PENTRU REVOCAREA…. FARA MOTIV…!!!! a unor judecatori din csm ! Au iesit la iveala toate legaturile subterane de subordonare a judecatorilor fata de baronii locali , fata de ussl fata de felix ….. S-au demascat ! DATI-I AFARA ! PASTRATI LISTELE! NICIUNUL DINTRE EI sa nu mai ajunga vreodata intr-o functie de conducere … . , CE JUDECATOR ESTE ACELA CARE CONDAMNA FARA MOTIV ? ASTIA NU SUNT JUDECATORI ! ASTIA SUNT NISTE JEGGUURRI ! Sunt RUSINEA JUSTITIEI ROMANE ! . Si TOTUSI Nu sunt prea multi TICALOSI SI MAFFIIOTI .PENTRU O TARA ASA DE MICA ???? Magistratii care NU AU MUSCAT DIN MOMEALA PUSA DE MONA LUI VORRONIN SI nu au votat revocarea SUNT ADEVARATI MAGISTRATI INDEPENDENTI … SI VOR TREBUI SA CONDUCA JUSTITIA dupa ce banda maffiootilor va cadea ! (mai repede decat credeti ! ) CINSTE LOR !!!

# ZEGREAN - MARETIA JUSTITIEI INTERPRETABILE date 28 January 2013 11:54 +6

Cata prostie in capul tau ???!!! Motivul principal este ca nu se mai simt reprezentati de cei alesi sa ii reprezinte . E SIMPLU - PE CINE MAI REPREZINTA GHICA SI DANILET DACA CEI REPREZENTATI SPUN CA NU-I REPREZINTA PRIN VOT ????

# ZEGREAN - MARETIA JUSTITIEI INTERPRETABILE date 28 January 2013 11:57 +3

Cata prostie in capul tau ???!!! Motivul principal este ca nu se mai simt reprezentati de cei alesi sa ii reprezinte . E SIMPLU - PE CINE MAI REPREZINTA GHICA SI DANILET DACA CEI REPREZENTATI SPUN CA NU-I REPREZINTA PRIN VOT ????

# cocorico date 29 January 2013 11:13 +1

Ia repede un calmant ceva de cal mare. Esti cuma Vasilica. Cum de ai listele. Te bucuri ca prostu' ca ii stii pe nume. Ai dosare si o sa-i sapi tu la temelie de acum incolo. Metoda tip secur... Revocare fara motiv, judecata... Ce vorbe mari. Tu erai pus in CSM de judecatori nu de procurorii facuti din pix judecatori. Halal independenta. Las-o mai usor cu bautul si cu caratele.

# V.Ruse date 28 January 2013 18:41 0

În România singurii care au serviciul asigurat și nu pot fi destituiți, indiferent ce ar face, sunt judecătorii. Adică nu pot fi nici destituiți și nici dați afară. Cu toate acestea, indivizi lipsiți de demnitate ca judecătorii n-am mai văzut. Aceste personaje sinistre au în sânge mentalitatea de slugă. Să fii inamovibil și să accepți să fii sluga unor politruci ca Băsescu, Udrea, Videanu, Boc, Blaga, Berceanu și alții, este josnic. Mai mult, este o crimă să dai o sentință prin care să pedepsești un nevinovat, sau să nu pedepsești un vinovat, pentru că așa ți-a poruncit un politruc, fie el și președintele țării. Cele câteva excepții existente, de judecători cu coloană vertebrală, nu fac altceva decât să întărească regula. Să ai un ministru al justiției fost judecător, care vrea să ajute sistemul pe care îl cunoaște, iar judecătorii să nu sară în ajutorul său, spune totul. Judecătorii acceptă lecții de drept de la un ofițer de punte, un impostor care se recomandă inginer. RUȘINE!!!

# Prostituția ca zel date 3 February 2013 22:54 +2

Să ne rugăm fierbinte la Bunul Dumnezeu să ne scape de Ucigă-l Toaca(!); să ne rugăm în cuget, Strigoi să se facă, de speriat copiii cu a lui diblă de Nătăfleață, dar să ne lase în pace, că apoi toți acoliții lui se vor împrășia ca șobolanii, și-i vom păstra cinstire în poveșile cu Bau-bau_Băseau. Se zice că pe nebun să nu-l contrazici, nici prostului să-i strici bucuria, dar doar cu bățul poți ține la distanță porcul de la vălău, și câinii vagabonzi - javre ordinare*!*_* Să mai lase vrăjeala aceste javre ce s-au priponit pe la Stăpân Nebun(!); aceste lichele parfumate ce strălucesc cu unsoare din clisă de câine date*_* I-auzi „Hăulita de la Marș_de-aici”*!* p.s. Guvernator RO = vigneta lui Barroso: normal comportament de javră ordinară*_* Ce mai bășește zmeu-băseu? El nu e politician, nu are tichie-pe-chelie, el e Guvernator-RO = vigneta lui Barroso, Reding & Merckel*!* ...javra-i tot javră, măgarul tot măgar*_* :-* 8)

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva