19 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Vorbe de fumoar – 16.05.2012 – Avocatul Pompiliu Bota asteapta cu emotii verdictul in recursul sau de la Curtea de Apel Alba

Scris de: L.J. | pdf | print

16 May 2012 17:16
Vizualizari: 6542

 

* Emotii foarte mari pe celebrul avocat Pompiliu Bota, in recursul pe care l-a declarat impotriva condamnarii cu suspendare primita la Judecatoria Deva pentru pretinsa practicare fara drept a profesiei de avocat. Zilele trecute s-a judecat recursul sau, iar Curtea de Apel Alba Iulia a ramas in pronuntare pentru data de 24 mai. Achitarea lui Bota e previzibila, tinant cont ca la Alba s-au mai dat achitari pe spete similare, iar in toata tara nu exista nicio condamnare a vreunui avocat de-al lui Bota, dimpotriva au fost achitari pe toata linia. Justitia romana este insa o loterie, asa ca pana nu e scris negru pe alb, nimic nu mai conteaza. Daca Bota va fi achitat, s-a terminat cu contestarea avocatilor paraleli. Daca nu, se va lasa iar cu CEDO si alte hartuieli!

 

* Se pune de cea mai importanta fuziune in lumea executorilor judecatoresti. In curand va lua fiinta cea mai mare casa de executari silite „Gont – Dobra – Cosoreanu – Panait”, care va fi alcatuita din sase executori si 40 de colaboratori, consilieri juridici. Casa va activa pe raza Curtii de Apel Bucuresti si se doreste a deveni o autoritate in domeniu. La mai mare! Lumeajustitiei.ro ii ureaza succes!

 

Nota: Informatiile din aceasta rubrica trebuie luate sub beneficiu de inventar, ele facand parte din categoria zvonurilor sau pamfletului. Luati-le ca atare!

Comentarii

# xxx date 16 May 2012 17:50 -6

bota asteapta verdictul de la alba-neagra.hahahahaha :lol: :lol: :lol:

# dosarul date 16 May 2012 18:24 +2

Bun dar dosarul e din aprilie 2007 si atunci cum e cu prescripia speciala ca nu mai înteleg?

# SPDD date 17 May 2012 07:56 0

CORECT ! TERMENUL DE PRESCRIPTIE SPECIALA ESTE IMPLINIT ! NUMAI CA MILITIANUL ALA PROST A TRECUT PESTE ACEST ASPECT !!! ASA CUM A TRECUT SI PESTE CELELALTE ASPECTE !!! DAR IN MOD SIGUR SE VA ADMITE RECURSUL !!! NIMENI NU AR AVEA CURAJ SA DEA O HOTARARE DE CONDAMNARE INTRUCAT AR INTRA IN ISTORIE CA UN JUDECATOR DE CACAT !!!

# POLO.NICU date 17 May 2012 09:24 -2

La cati judecatori ''de cacat'' sunt in tara asta, ce mai conteaza unu'

# Cristi P. Sturzu date 16 May 2012 18:28 +3

Adepti ai "sfintei zeciuieli", purtatori ai costumelor verzi cu pantaloni bufanti retro fashion marca "cosa nostra", mergeti degraba la biserici, lepadati-va de cel rau, beti pe nemancate nepisate o gura de aghiazma mica si doua de mare, integrati-va in absolut, in universal, in ezoteric, in abisul cosmic, murmurati rugaciuni, faceti matanii, pentru ca faradelegile comise de protectorii vostri sa fie perpetue, pentru ca sfidarea fata de semeni sa fie peremptorie si absoluta, pentru ca protocoalele si cumetriile mafiote sa triumfe, pentru ca democratia in Romania sa zaca tot mai adanc in aceeasi mocirla ca si pana acum, pentru ca "mentorii" vostri sa devalizeze orice le iese in cale, B.I.R. etc. etc. etc. Rugati-va pentru toate acestea, si Romania va fi din nou, exemplul negativ al Europei in materie de justitie. Ca de obicei.

# koko date 16 May 2012 22:53 +2

pot sa le dau eu aghiazma mare la o parte din derbedeii traditionali?  :D :D lui intrebare si mentorilor sai pot sa le dau fara numar. :P :P  

# POLO.NICU date 17 May 2012 09:29 0

:D :D :D ''specialistul'' in aghiazma e la Bacau, nu-i faceti concurenta.

# SPDD date 16 May 2012 19:36 +2

SIGUR VA FI ACHITARE PT CA ALTFEL S-AR ADUCE ATINGERE PRINCIPIULUI PREVIZIBILITATII . PRACTICA CEDO E UNITARA IN SENSUL CA NU SE POATE DA O HOTARARE CONTRA PRACTICII UNITARE . S-AR INCALCA GROSOLAN PRINCIPIUL PREVIZIBILITATII SI ROMANIA AR FI IAR CONDAMNATA LA CEDO . PROCESUL LA CEDO AR DURA PUTIN INTRUCAT IN ASTFEL DE SPETE SIMPLE CEDO SE PRONUNTA DINTR-UN FOC ATAT PE ADMISIBILITATE CAT SI PE FOND .

# avocatel date 16 May 2012 19:56 +4

Adevarat ce spui,,SPDD'' + as mai adauga si : ,,fara hotarari surpriza''

# legalitate date 16 May 2012 19:38 +4

Nu mi frica ca nu ar fi legal Baroul Bota, acesta e foarte legal si indubitabil Pompiliu Bota, mi frica de interventie. Completul de luni uf o uf nici nu stiu ce sa zic.

# Draga SPDD date 16 May 2012 19:41 -5

Mai lasati-ma cu practica unitara în Romania, aceasta este orientativa nu obligatorie, voi chiar nu întelegeti, Kovesi nu e fix pix în Alba, Rus avocat Traditional prieten cu Latcu nu e fie cine, nu se stie ce va fi, v-am dat doar doua nume, mai ganditi-va!!!

# SPDD date 16 May 2012 19:49 +3

TE INSELI ! NU VOR TRECE PESTE PRACTICA UNITARA TOT ASA CUM NU S-A TRECUT NICI IN CAZUL CELORLALTI AVOCATI DIN STRUCTURA LUI , DOVADA CA NICI UNUL NU E CONDAMNAT . SI CHIAR DACA PRIN REDUCERE LA ABSURD S-AR TRECE PESTE PRACTICA UNITARA , TOT NU L-AR OPRI SI NU NE-AR OPRI , VOM MERGE INAINTE , BASCA FAPTUL CA VA CASTIGA LA CEDO !!!

# avocatel date 16 May 2012 20:09 +4

In aceasta tara demna de lumea a III-a, orice este posibil, din pacate, dar in cazul in care se aduc grave atingeri drepturilor expuse mai sus de catre SPDD, plus inca alte multe ingradiri ale altor multe drepturi garantate de legi, la CEDO va fi nenorocire.In alta ordine de idei, este atat de jenant, atat de penibil, ca datorita coruptiei care este aici, datorita incompetentei, a prostiei, a rautatii si a slugarniciei, de cativa ani incoace romanii trebuie sa-si castige drepturile la CEDO, drepturi care sunt garantate de legislatia nationala.Sa lupti ani de zile, nervi, sicanari, tot raul ce se poate, pentru ca sa profesezi pentru ce te-ai pregatit, ani de zile, ai investit munca, bani, proprietate intelectuala. pensionarii saracii au muncit ani de zile, zi de zi, au trudit, abia au pus de o parte, acum se ia. In ce tara traim?

# POLO date 19 May 2012 19:37 -2

NU EXISTA PRACTICA UNITARA, REFERITOARE LA MODUL IN CARE A DOBINDIT BOTA, CALITATEA DE AVOCAT.

# hah date 19 May 2012 20:38 +2

Dar la existenta practicii unitare in legatura cu dobandirea calitatii de avocati a meletienilor ce conduc barourile traditionale, exista? De ce nu sunt intrebati decanii barourilor traditionale, cum si in ce fel au dobandit calitatea de avocat, mai apoi de decan, etc?

# POLO date 21 May 2012 14:34 -1

NU CONTEAZA, ACUM E JUDECAT BOTA, NU MILITIENII.

# pt POLO date 19 May 2012 21:20 +1

Mai copile, ai inceput sa ne obosesti, pur si simplu, cu imbecilitatile pe care le debitezi. Omule esti paranoic, ce urmaresti de fapt ?! Am inteles ca esti obsedat de Bota, dar trebuie sa repeti la infinit aceleasi elucubratii ?! Ai impresia ca daca repeti aceleasi tampenii, rezolvi ceva ?! Sau poate ca nu ai ce face si te distrezi, crezand c-o sa reusesti, cel putin, sa ne enervezi.

# alu pigus polo date 19 May 2012 21:40 -1

Există practică unitară pentru excluderea lui Botomei-Polo (exponentul anal-fabetismului) !

# SPDD date 16 May 2012 20:11 +5

SA NU UITAM CA UNBR TRADITIONAL ARE CELEBRUL PROCES INTENTAT DE O FOSTA AVOCATA CARE CERE DIZOLVAREA INTRUCAT NU ARE ACTE DE INFIINTARE !!! ISI INTEMEIAZA ACTIUNEA PE NOUL COD CIVIL !!! EU CRED CA VA REUSI SA DIZOLVE UNBRUL TRADITIONAL !!! ASA CA ORICUM EI SUNT TERMINATI DEJA !!!

# Gelu date 17 May 2012 09:52 -2

"Celebra fosta avocata" a fost exclusa din profesie pentru ca s-a dovedit a fi o excroaca ! Si, bineinteles, s-a dus la gashca lui bota, ca acolo sunt o gashca de infractori care au primit-o cu bratele deschise.

# gelu paralelu date 17 May 2012 10:09 0

Iaca-șa, ce să zici și tu...ordin de lătrat de la "mentori". Da' ăilalți infractori de la voi? Ăia nu sunt excroci, ăia sunt băeți de băeți, cuminți, cinstiți, nici vorbă de șarlatanii, au fost arestați așa, pentru hobby-ul unora. Bă fasole, cei mai notorii infractori, sunt la voi în ogradă, dar tu ești prea obedient ca să vezi ce și cum. Vă dă ceva nea kermit florea protocolescu, vă bagă nitriți în zeciuială, de-aia sunteți în transă. :-) Unii dintre voi. Am întâlnit și oameni normali, raționali, inteligenți. Prea puțini și constat că tu nu ești unul dintre ei. Hai, zi-o p-aia cu înființarea voastră în temeiul legii 51, și te las în pace. Nu ma pun cu nebunii.

# geluuuuu date 17 May 2012 15:22 +1

si atunci cum iti explici ca infractorii cu catuse la maini sunt din aluatul lui iordachel?

# claudiu date 18 May 2012 14:33 +1

Da'.parca se zice escroc si nu excroc??s-o fi schimbat intre timp?In alta ordine de idei,umbla vorba ca, ar exista un act de desfiintare a hotararii in baza careia functineaza unbr-bota (dat tot de instanta care a hotarat infiintarea)dar in acealsi timp cred ca daca ar fi existat ,s-ar fi publicat imediat.Aspir sa devin avocat,am terminat studiile cu 8 ani in urma si ma intereseaza orice dezbatere(si informatie) despre cele doua barouri.Nu-i inteleg pe cei care vitupereaza in instanta(si nu sunt putini)impotriva adversarilor de la B.Bota avand ca unic argument ca,cei din urma,"nu stiu carte"!!...pai daca e asa,nu e mai simplu pt cei stiu ,intr-adevar?...de ce atata vehementa in a nu-i lasa sa pledeze pe cei ce vor sa o faca?oricum,se autoexclud;daca un cizmar ,un contabil,un medic.un avocat,nu e bine pregatit,nu il mai frecventezi si ,omul o sa faca altceva pt ca risca sa moara de foame!

# alu pigus claudiu date 18 May 2012 14:51 +2

,,ar exista un act de desfiintare a hotararii in baza careia functi(o)neaza unbr-bota" ? După 9 ani ? Văleu, nu ni-l dai şi nouă ?

# cine? date 18 May 2012 15:19 +1

Cica Luluta ar fi plagiat lucrarea de doctorat. Hopppaaaaa....ce mai urmeaza?

# Alu pigus Kovesi date 18 May 2012 15:33 +1

Cătuşele pentru analfabeta de Kovesi!

# claudiu date 18 May 2012 15:45 0

Nu fi moldovean rautacios si nu jigni vorbind pe dos!Inainte de avea posibilitatea sa il produc eu, probabil ca o sa o faca cei ce au un dinte sau mai multi impotriva b.bota.Eu sunt dintre cei care s-ar inscrie la Bota si ce am scris mai sus e intr-adevar auzit din surse demne de incredere.(avocat care uzeaza o aemenea hotarare).La fel de bine as opta pt "traditional" daca o sa am certitudinea existente unei asemenea hotarari sau a altor argumente pertinente;(monopolizarea breslei si infierarea cu manie proletara a celor ce nu sunt cu ei ,nu se numara printre ele).Te asigur,"a' lu' pigus" ca,imediat ce o sa vad sau o sa-mi parvina acel document,..I will let you know!! Pe de alta parte,si eu ma intreb cum de nu a aparut in atata vreme si am pus intrebarea asta iar raspunsul e cam tras de par:uzeza de ea doar in cauzele proprii! recunosc ca nu suna convingator dar..hai sa vedem.Nu vreau sa mai intorci cine stie ce cuvant si sa-l alaturi numelui meu!!

# draga spdd date 16 May 2012 21:10 -2

dRAGA spdd NE CREZI PROSTI? dA CE DRACU

# POLO.NICU date 17 May 2012 09:32 +2

:D :D SPDD constata, alaturi de atatia altii, cat de prosti sunteti. Nu toti dar destui. :P

# avocat baroul cluj traditional date 16 May 2012 21:26 +8

in conformitate cu motivatiile de mai sus (nu mai repet) AVOCATUL BOTA POMPILIU TREBUIE ACHITAT DEFINITIV! DEOARECE NU SE POATE PRONUNTA O DECIZIE CONTRA PRACTICII UNITARE IN ACEST SENS.

# avocat dosar 735/2010 UNBR BOTA date 16 May 2012 21:47 +7

Din punctul meu de vedere este chestiune de timp. Si in situatia unei ,,COMENZI ,, judecatorul nu cred ca risca sa incalce legea. Sa nu uitam ca instanta de fond s-a pronuntat cand era MJ Predoiu care a incercat sa elimine concurenta prin metode neloiale. Nu vad un prejudiciu moral sau material al avocatilor traditionali, prin faptul ca adversarii lor sunt avocati din UNBR Bota. In al doilea rand clientul alege avocatul si nu partea advesa sau instanta. Eu militez prin stingerea acestui conflict in mod onorabil. Sunt sigur ca instanta de control aplica legea in mod corect.

# avocat baroul cluj date 16 May 2012 21:54 +5

Personal nu am contestat niciodata un avocat din UNBR Bota, in cei 10 ani de cand profesez. Am avut ocazia sa am adversari foarte buni, motivatia acestei foarte bune documentari cred ca este si teama de a nu fi contestati.

# avocatel date 16 May 2012 22:44 +2

Bravo ,,avocat baroul cluj''! Dvs. dati dovada de un profesionalism rar intalnit. Daca si unii dintre colegii Dvs. ar avea aceleasi pareri, mai ales la nivelul conducerii, ar fi extraordinar.In alta ordine de idei, un avocat trebuie sa fie pregatit, sa aiba vocatie, sa-i placa ce face, sa aiba o prezenta sobra in fata instantei si un discurs foarte bine pus la punct. Nu conteaza din ce structura face parte. Aici chiar vin cu rugamintea sa ma conteste cineva, daca vorbesc prostii. 

# Bota va fi achitat si s-a terminat cu contestarea avocatilor date 17 May 2012 20:21 +5

Bota va fi achitat, in mod cert si  s-a terminat cu contestarea avocatilor  !

# POLO date 19 May 2012 19:34 0

SI DACA NU VA FI ACHITAT ?

# POLO.NICU date 21 May 2012 13:24 +1

DACA NU VA FI ACHITAT INSEAMNA MAI DRAGA BOTOMEI CA NICI TU NU ESTI SI NICI N-AI FOST NICIODATA AVOCAT. sI NICI UNE.BERE-UL ala al tau cu ''info'' nu e legal. Boul baltii care esti. Zi la lume ce naiba castigi lovind in Bota...S-au ti-a promis ceva Florea Cioaca :P :P :P

# jan date 16 May 2012 22:37 +5

daca trebuie cineva condamnat apoi ala e agariciul intitulat profesor protocolescu floricica ofilita..

# puscarie! date 16 May 2012 22:37 -5

la puscarieeeeee, la puscarieeeeee!!!! bota la puscarieeeee!!! cu escrocii la puscarieeee!! vedeti bah ca bota n-a castigat titlu de avocat la cedo si nu e recunoscut de niciun cedo! cititi bine hotararile alea si nu mai scrieti tampenii pe aici! puscarieeeeee! va e frica aaaaa????

# Stimate Domn date 16 May 2012 22:57 +3

Se zice ca la o astfel de pozitie si un astfel de punct de vedere de care dati dovada mai sus, dupa un id ascuns, se raspunde in mod diplomat: Cred ca Dvs nu cititi bine si nu va documentati. In primul rand la CEDO nu se castiga titluri, CEDO recunoaste drepturi pierdute pe cai jurisdictionale interne, a unei tari. Tocmai de aceea ca este o instanta jurisdictionala internationala impartiala. puneti mana si cititi atributiile CEDO, cu anexele impreuna.Dupa ce va puneti la punct, asa putintel cunostintele, puteti linistit sa comentati, sa argumentati.

# cerveni date 16 May 2012 23:26 +1

:D :D :D baaaaaa, tu nu stii ce e aia rezolutiune dar mite CEDO. mata si tactu au cheltuit degeaba parale cu tine, din castravete timpit nu poti face un intelectual. asa ca spune-i mati sa se abtina cind mai face boi ca tine.

# cerveni pt puscarie date 16 May 2012 23:28 +2

si daca mai strigi puscarie iti uram sa ti se implineasca si sa te prinda dna-ul cu traficul de influenta.

# POLO date 17 May 2012 10:51 -6

AI DREPTATE, BOTA NU E AVOCAT SI SE POATE CONSTATA ASTA PE SITE-UL MINISTERULUI DE FINANTE, CA ARE CABINETUL DE AVOCAT IN LICHIDARE/SUSPENDARE CU RADIERE. UN AVOCAT, ISI EXERCITA PROFESIA, CONFORM LEGII 51/1995 MODIFICATA. IN CE BAROU A DAT EXAMEN BOTA ? IN CE PROCESE A PLEDAT BOTA IN CALITATE DE AVOCAT ? DACA STIE CINEVA, IL ROG SA RASPUNDA CU ROBE CERTE.

# alu pigus polo date 17 May 2012 10:52 +1

polo, tu de analfabet ce eşti confunzi proba cu roba !

# POLO date 17 May 2012 11:03 -2

TU ESTI PRIMA GENERATIE CU STUDII DIN FAMILIA TA. MA-TA AIA CU FUSTE LARGI SI BATIC IN CAP ERA ANALFABETA,NU EU, SAU AI TUPEUL SA NEGI. MARS LOAZA, DE ORIGINE UMILA.

# POLO date 17 May 2012 16:24 -2

HAI, DATI-MI PROBE CA BOTA E AVOCAT, NU MAI DEVIATI DE LA SUBIECT CU INVECTIVE.

# POLO date 17 May 2012 11:00 -2

scuze,am vrut sa scriu "probe certe"

# poloalupigus date 17 May 2012 11:46 +2

In robe NEGRE, poate ai vrut sa spui, in derapajele tale neurolimbistice, ca doar ai facut "limbile" la Cj. Apropo, le-ai facut inainte sau dupa? :D Stiu, medicamentele E scumpe, doctor de familie n-ai. Sa facem o cheta pentru tine, saracie ce esti. :D

# POLO date 17 May 2012 16:27 -2

Hai cu probele ca Bota e avocat, s-au v-ati inghitit limba?

# poloalupigus date 18 May 2012 12:53 +1

Polo, de cate ori mai trebuie sa-ti spunem ca esti anal-fabet? "s-au" se scrie de fapt, in context, sau. Se vede treaba ca a treia generatie de limbrici avocatesti, adica tu, e defecta rau de tot. Si te mai lauzi ca un prost gramada ce esti, ca ai facut "limbi"pe la Cj. Esti prost, facut franjuri. Du-te dracu sa te cante, gaseste-ti o ocupatie. Sau nu. :D

# Pentru Botomei , zis "POLO" date 18 May 2012 12:21 +4

Mai Botomei , sunt acrii strugurii la care nu ajungi . In concluzie nu ti-a mai ramas decat sa te plangi de asta si sa lovesti in omul care ti-a intins o mana, a creeat un cadru legal de profesare  si tu necugetat ai considerat ca-i prea putin. Ramai in ape tulburi , precum judecata-ti si non-ratiunea pe care o susti ! Iti recomand sa-ti susti nemultumirile pe cale legala , in instanta, daca tot te consideri neindreptatit  si sa renunti la invective si atacuri la persoana !

# POLO date 19 May 2012 19:32 -1

Confuzie, confuzie, eu nu sunt Botomei ci Polo, ati auzit?

# cerveni pt stimate domn date 16 May 2012 23:32 +1

folosesti vorbe prea frumoase pt un asemenea copil timpit care a pus mina pe taste. "stimate " si domn se folosesc pentru oameni capabili nu pt acesti retardati  admisi pe spaga de niste sarlatani cu costume si cu batiste la rever. nu ia-ti vazut pe porcalani cat de umflati stateau la tv si scoteau grohaituri pe gusa? astia erau cica elita avocatilkor.ptiu ce putregaiuri comuniste care au invatat drept pe vremea lui burebista si acum sunt depasiti de timpuri. niste cretini care habar n-au cum se infiinteaza o persoana juridica.

# iluzii deşarte date 17 May 2012 09:38 +4

Bota nu are nicio emotie; nu a cerut termen de aparare. Completul este acelaşi care l-a achitat pe Guţi la 16 ianuarie 2012: FARCAS MONICA FELICIA, PAŞTIU ALEXANDRA IULIANA, BOCA ELENA.

# Gelu date 17 May 2012 09:47 -5

Auzi gogosi: "celebrul avocat Pompiliu Bota" !!! Corect este "CELEBRUL INFRACTOR Pompiliu Bota" !!!

# gelu paralelu date 17 May 2012 10:12 +3

Pui pariu cu mine ca Bota e celebru? Si va deveni si mai si? Pui, bă, loază troglodită? Să moară toți duJmanii noștri, cu tine în frunte? Hai bă, milogule, pui pariu cu mine?

# POLO date 17 May 2012 10:58 -7

VAI DE MAMA LUI, CU CELEBRITATEA LUI. NU AM AUZIT NICI MACAR UN SINGUR OM, INAFARA LATRAILOR LUI, CARE SA SPUNA CEVA BUN DESPRE ACEST TICALOS. LASA-NE CA STIE TOATA LUMEA CA A TRAS TEAPA LA PESTE 2.000 DE OAMENI SI LE-A CREAT IMPRESIA CA SUNT AVOCATI, CA APOI SA SE CONFRUNTE UMILINTE, DOSARE PENALE ETC. SI SA FIE NEVOITI SA LUCREZE CU PROCURI DE REPREZENTARE. A TRAIT ANI DE ZILE CA UN PARAZIT PE BANII DONATORILOR FRAIERI. SA SE DUCA A PUSCARIE CA ASTA PATESC EXCROCII DE TALIA LUI.

# poloalupigus date 17 May 2012 11:41 +1

Mah, n-ai murit, bolovan de-a treia generatie de spermatozoizi defecti.?!? :D

# POLO date 17 May 2012 16:35 -1

Spermatozoizii parintilor tai au fost defecti ca altfel nu imi explic cum ai iesit atit de retardat. Spermatozoizii parintilor mei au fost de avocat si am iesit avocat. sic, sic.

# poloalupigus date 21 May 2012 12:49 0

Am auzit de tine. De când te-ai născut. S-a auzit un spârc grozav. Părinții tăi au fost doi tați. Tristă poveste. Ia xanax. Dimineata, la pranz și seara. Vei uita tot. Supces. :cry:

# POLO.NICU date 17 May 2012 13:22 +2

Da cu campania electorala cum stai ''dom doctor'' :P Ar fi buna obligativitatea unui control psihiatric la depunerea candidaturii pt functii publice. Altfel e bine ca latri pe aici.

# doctoru vasile date 17 May 2012 13:41 +1

Pai, cum sa stau, stau bine. Adicatelea stau cum vrea ei. ;-) O zi fac campanie pentru ppddtvotvbbctbc, o zi pentru png-cd, o zi pentru www.info si restul pentru cine-o mai fi p'acolo pă la aprozaru meu din BaCău. Si pentru ăia pentru care fac campanie și dau cu limba, nu-mi trebe control pisihatric. Sunt de-ai mei și eu de-al lor. :lol:

# POLO date 17 May 2012 16:30 -3

Hai scoateti dovezile ca Bota e avocat si nu mai bateti cimpii cu invective sa abateti atentia de la subiect. Dovediti voi ca Bota e avocat, sa vedem cum o faceti ?

# alu pigus polo date 17 May 2012 16:38 +1

polo, dă-ne numele şi adresa şi îţi trimitem toate dovezile !

# POLO date 19 May 2012 11:06 0

TU AI IMPRESIA CA EU HALESC VRAJEALA TA, CA IMI TRIMITI TU DOVEZI ? EU AM DOVEZI SCRISE DE LA ORGANE ALE STATULUI CA BOTA NU E AVOCAT, ASA CA ABURITI FRAIERII NU PE MINE CA EU DOVEDESC ORICIND CEEA CE SPUN SI DACA MA SUPAR, PUBLIC DOVEZILE PE LUJU.

# esti oligofren date 19 May 2012 11:18 0

intarziatule mintal...

# POLO date 19 May 2012 19:29 0

HA, HA, HA, INTRATI IN "DELIRIUM TREMENS", TOTI OLIGOFRENII SUSTINATORI AI LUI BOTA. VAI DE VOI, DUPA 24 mai.

# POLO.NICU date 21 May 2012 13:18 0

:D :D Da ce ar trebui sa se intample ca sa te superi si sa publici ''dovezile'',,, Tare am impresia ca astepti data de 24 mai si daca se mentine condamnarea lui Bota, iesi la interval cu ''dovezile'' si incepi sa zbieri ''v-am spus eu ca-i asa''. Daca scapa Bota, ciocu mic si joc de glezne, ca doar Bota e cel care te-a primit in avocatura. :lol: Si tot el, cand s-a desteptat, te-a dat afara. Mare curva de om esti dom doctor. Dar din pacate ai ramas singur.

# alu pigus polo date 21 May 2012 13:23 -1

Eu nu cred că a primit Bota un analfabet în barourile lui !

# poloalupegus date 21 May 2012 14:00 +1

Ba da, l-a primit, si nu e singurul! :sad: Bine ca l-a dat afara, pe porc.

# ALU PIGUS polo date 17 May 2012 11:36 +1

,,SA SE CONFRUNTE UMILINTE" ,,EXCROCII". Bă polo, ia gramatica de la scoala primară !

# ALU PIGUS polo date 17 May 2012 12:38 +1

,,SA SE CONFRUNTE UMILINTE" ,,EXCROCII". Bă polo, ia gramatica de la scoala primară !

# POLO date 19 May 2012 11:01 0

MAI DU-TE DRACULUI MAI TARANE, VEZI CA ITI CURGE TARINA DIN BULETIN SI TU TE DAI PROFESOR DE LIMBA ROMANA. CINE DRACU TE MAI CREZI SI TU, MAI COMPEX DE INFERIORITATE CE ESTI.

# polopupaboto date 21 May 2012 12:52 0

"compex"? Pe ce limba vorbesti, molusca? Ia xanax. De trei ori pe zi. Vei deveni on om bun. Foarte bun. :o

# gelu si polo date 17 May 2012 15:28 +1

voi n-aveti treaba ? parca sunteti fatati de aceeasi mama, iq ZERO, limbaj de analfabeti, practic ocupati commenturile aiurea. mai bine luati o carte de colorat recomandata celor ca voi si lasati oamenii normali sa -si vada de articole.

# gelu si polo date 17 May 2012 15:29 0

si apropo gelu si polo, de la ce scoala ajutatoare actionati pc? 

# bota pompiliu date 17 May 2012 16:15 0

:cry: :zzz autodenunt.Recunosc ca am excrocat nenumarate persoane dar am o singura circumstanta atenuantaȘsi ele erau de teapa mea.Somnul justitiei naste monstrii.Vreau sa demisionez si sa il las in locul meu pe dl Constantin Victor,dar asta numai cu aprobarea dnei academician honoris pauza Roman Iuliana! daca puteti sa imi donati vreo flegma va astept in str Academiei!

# păcăliciule date 17 May 2012 16:21 -1

păcăliciule, tradu: ce înseamnă ,,am excrocat" ?

# koko date 17 May 2012 17:19 +1

ce pretentii poti sa ai de la avocatii cu pregatirea lui igas??? ce ti-e "excroc" sau "branconaj"? de aia are vila florea ca prostii E MULTI/MULTE. are balta peste, imbecili facuti la norma de spiru haret cat cuprinde. punem pariu ca 80% din traditionali au diplome de fasolari de la facultati particulare de rahat?

# POLO date 19 May 2012 00:07 -1

BOTA, AI PACALIT LUMEA SA-TI DEA DONATII MASCATE SI I-AI INDUS IN EROARE, NEINFORMINDU-I CA NU LI SE RECUNOASTE CALITATEA DE AVOCATI SI VOR AVEA DOSARE PENALE PENTRU EXERCITAREA FARA DREPT A PROFESIEI DE AVOCAT. ASTA SE NUMESTE IN TERMENI JURIDICI, INSELACIUNE (215 CP)

# esti sifilitic date 19 May 2012 00:16 0

vierme !

# POLO date 19 May 2012 10:57 -1

ADEVARUL DOARE, NU-I ASA ?

# alu pigus polo date 21 May 2012 16:57 0

Uau ! Fă repede o plângere la parchet împotriva lui Bota ! Da tre şi semnată !

# POLO date 17 May 2012 16:40 -3

MERITI MAI MULT DECIT O FLEGMA, MERITI 2.000 DE FLEGME SI SA MORI IN CHINURI MIZERIE UMANA CE ESTI, BOTA POMPILIU,INSA ITI PROMIT UN LUCRU. NU O SA MORI PINA NU O SA PLATESTI TOATA BATJOCURA CARE AI FACUT-O CU ACESTI OAMENI SI A SI INCEPUT SA O FACI, MINCINOS PATOLOGIC CE ESTI SI EXCROC PATENTAT.

# POLO.NICU date 18 May 2012 17:59 +2

:D :D ''Dom doctor'' ai grija ca in timpul crizelor - care bag seama ca-s din ce in ce mai dese - sa nu-ti musti limba cumva si sa mori otravit. Ar fi pacat sa ajungi vecin cu Damaschin asa repede. S-au ai loc de veci in cimitirul avocatilor :P :P :P :P :P :P

# ESTI UN ACCIDENT GENETIC date 17 May 2012 20:38 +2

ESTI ACCIDENT GENETIC, NU AI CREIERUL DESTUL DE NORMAL SA FACI COMENTARII LA ADRESA UNBR BOTA
Citeza pe bota pompiliu
:cry: :zzz autodenunt.Recunosc ca am excrocat nenumarate persoane dar am o singura circumstanta atenuantaȘsi ele erau de teapa mea.Somnul justitiei naste monstrii.Vreau sa demisionez si sa il las in locul meu pe dl Constantin Victor,dar asta numai cu aprobarea dnei academician honoris pauza Roman Iuliana! daca puteti sa imi donati vreo flegma va astept in str Academiei!

# alu pigus polo date 17 May 2012 16:45 +1

Păcăliciule analfabet, chiar nu ai înţeles că termenul ,,EXCROC" nu există în limba română ? Expresia ,,CARE AI FACUT-O CU ACESTI OAMENI SI A SI INCEPUT SA O FACI" atestă analfabetismul tău incurabil !

# Alba date 21 May 2012 11:07 -1

Atentie mare la Alba ca nu-i de bine.

# alu pigus alba date 21 May 2012 11:56 0

Simţi tu în urină sau în altceva ?

# Alba date 21 May 2012 15:30 -1

S-a intervenit în defavoarea lui Bota de sus.

# alu pigus alba date 21 May 2012 15:43 0

Fuga la DNA !

# alba-lux date 21 May 2012 16:50 0

Ei, sa vezi matale cand s-o interveni in defavoarea lui "Bota de jos". Atunci sa vezi dixtractie. :lol: Bre căzneală, bre, unde dracului te crezi? IN Rusia?

# Alba date 21 May 2012 16:10 -1

Mai lasati-ma cu DNA Alba, veti vedea ca ramane condamnarea, din trei directii se intervine

# alu pigus alba date 21 May 2012 16:18 0

Bă, tu cred că eşti Mafalda ! Sau te amăgeşti (degeaba) !

# ? date 21 May 2012 16:18 0

Interventie ori nu, lasa si nu atata spiritele aiurea. Om vedea cum a fi.

# magda magdalena date 29 May 2012 22:46 0

AI avut dreptate domnuleAlba.Dar spune-mi si mie cam ce" diectii ""au directionat?

# Cucurigu date 21 May 2012 16:44 0

Mai du-te ba Alba în p....., dupa sute de decizii definitive

# EU date 21 May 2012 18:25 +1

Nu inteleg cum unii pot sa-l critice pe domnul Bota Pompiliu.Daca era ceva in neregula cu UNBR structura Bota erau de mult probleme. Cat despre asa-zisii traditionalistii multa liniste ca, ar fi bine sa puneti mana pe Legea 3/1948. Singura structura legal constituita este a domnului Pompiliu Bota si sincer toata stima pentru presedintele UNBR Pompiliu Bota.

# magda magdalena date 29 May 2012 22:37 0

Vai,,,,, de tara noastra, coruptie si iar coruptie;S-a respins recursul ca ne fondat.RAZBOI LA CEDO.Nu mai inteleg nici juristii, legile Romaniei, ce sa mai vorbim de altii fara pregatire....Rusine.......Legile se dau "pe banda, dar nimeni nu tine cont de ele!! Sunt calcate in picioare, inclusiv Constitutia! Parlamentarii dorm sau isi socotesc averile...Guvernul.... de.... Presedintele,,,,, la fel ,Vai de noi.

# Mihaela date 31 May 2012 15:43 0

Nu va bucurati prea mult dragi spagari din barourile traditionale, oricum cu aceasta decizie de respingere a recursului ne-am facut si mai de CACAT in toata Europa! si asa suntem vazuti ca Tigani, Hoti, Corupti, mai trebuia inca o pata pe obrazul justitiei romane care si asa e  de rahat! Nu poti scoate capul de rusine in Europa cand aud ce esti roman!1 RUSINE!! RUSINE!! RUSINE!! Nu mai exista deontologie profesionala, nu mai sunt legi si alea care sunt sunt incalcate grosolan de mafiotii corupti, nu se mai tine cont de autoritatea de lucru judecat dar mai ales rautatea si prostia crasa a celor din baroul spagii si nemurelelelor de la 1800  grijit de jupan logofat golescu a intrecut orice limita! Uita unii ca si avocatii din Baroul Bota cum il numesc ei, au terminat Dreptul, au dat un examen de licenta un examen de primire in profesie etc. Sunt ca niste HIENI salbatice care s-au prins de ciolan, au monopolizat avocatura si cu o rautate feroce nu permit decat neamurilor lor sa exercite 

# mihaela date 31 May 2012 15:48 0

profesia, care e o profesie liberala! PE NAIBA! In Romania dansii practic au monopolizat profesia si practica o  AVOCATURA MONOPOLISTA DE STAT!!! RUSINE!! RUSINEE!! Va spun asta eu care am mers prin toata Europa si prin toate Tribunalele si instantele de la Paris pana la SASARi si nu am intalnit nicaieri asa o magarie cum este avocatura monopolista de stat practicata de ei! Nu-mi poate nimeni vinde castraveti ca ,, nicaieri in lume nu exista barouri paralele!! I-auzi braul...sunt state si aici ii las pe spagarii treditionali sa-si stoarca mintea unde exista mai multe barouri paralele. Le dau un indiciu; priviti le est de tara noastra si veti descoperi incapand de acolo  si panan in vest aceste tari!! Va duce mintea , nemureleleor traditionale!

# barul parma date 21 August 2012 15:11 0

:lol: si totusi propunerea mea de bun simt nu este avuta in vedere...intr-un barou compus din analfabeti si adoratori ai sexului oral dna Roman Iuliana ar trebui sa fie decana absoluta...mai mult va propun si o echipa care sa o sustina...precum analfabeti lipsiti de o oimina cultura a limbii romanie,pitici sifiliti,etc,ce ziceti... ar fi super...

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 18.07.2024 – Avocat omorat in casa

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva